niedziela, 4 marca 2012

wiDziAŁam WiOsnę!

W sobotnie przedpołudnie aż nie wypadało siedzieć w domu. Pogoda piękna, słoneczko przygrzewało, zapraszało na spacer. Pojechaliśmy nad morze. Niebo czyste, wiaterek niewielki, jednym słowem-BOSKO. Zapowiadało się miło i przyjemnie. Mój plan? Napstrykać zdjęć aż do bólu. Zawsze robię ponad setkę, żeby mieć z czego wybierać. I co? Po kilkunastu zdjęciach coś się stało z aparatem! Obiektyw przestał się chować! No myślałam, że mnie trafi. Tyle jeszcze miałam zrobić. W domu czekała sukienka na sesję. Zrobiłam jej kilka zdjęć w trakcie szycia, ale miałam dokończyć jak wrócę. Teraz musi poczekać. Te kilka zdjęć sukienki pokażę jako zapowiedź następnego posta. Poprzeplatam je ze zdjęciami wiosny, którą widziałam:)
Sukienka to model 117A z Burdy 2/2012 w wersji uproszczonej. Zrezygnowałam w niej z podzielenia na trzy części przodu spódnicy i zamka błyskawicznego.
*****
Wiosna, ach to Ty?

Dzianina, z której ją szyłam, to ściągacz bawełniany (komin), niezbyt dobry do szycia. 

Kanał w Unieściu.

Nie podzieliłam spódnicy na części. Z przodu jest tylko "dziubek".

Ja zawsze w tyle, a mąż czeka :)  Jeszcze parę metrów do morza.

I jest!

Tył po rozprasowaniu. 

Baziuchna:)

Moja dzianina.



Tęsknota za morzem. Mąż kiedyś robił wypady pod żagiel.



Uwielbiam takie widoczki.


Do miłego!!! 
Mam nadzieję, że niedługo będzie post o sukience.

10 komentarzy:

  1. Bazie! No to wiosna już lada moment:] Ile wędek...no no rybka będzie na bank:] Pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka zapowiada się interesująco! I w kolorze morza :> wszystko zgodnie z zamierzeniem. Zdjęcia piękne, iście wiosenne. Oby pani wiosna zjawiła się jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna zapowiedź nadchodzącej wiosny, piękne widoczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mnie ciekawość zeżre jak nic :))) Trudno, trzeba ćwiczyć cnotę cierpliwości. A wiosenne zdjęcia cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się doczekać sukienki nie mogę, bo szwy zawsze robią na mnie wrażenie!
    Też miałem na sobotę plany szyciowe, ale pogoda była tak ładna, że grzech było siedzieć w domu i jak Ty wybrałem się na spacer :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie!!! tak mi się chce ciepła i lata...

    OdpowiedzUsuń
  7. Monika Magdalena: Te wędki w szeregu zawsze robią na mnie wrażenie!
    Susanna: Też czekam na wiosnę z utęsknieniem:)
    Sistu: Na żywo są jeszcze piękniejsze:)
    Intensywnie Kreatywna: Ćwicz, ćwicz:) Mam nadzieję, że sukienka przypadnie do gustu:)
    U.P.:Dzięki:)
    Bartas De: Jak na sukienkę z dzianiny ma za dużo szwów. A spacer był piękny do czasu:)
    TARA: Oj pięknie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Twoich zdjęciach wiosna a tymczasem ... w szczecinie pada śnieg! Masakra :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. longredthread: wczoraj i u mnie padał śnieg:( Zimno i mokro. Dzisiaj już słonko świeci i jest ok. 7 stopni:) Robi się przyjemnie. Pozdrawiam!

      Usuń