poniedziałek, 10 października 2011

uLubiona spódNica


Po dłuższym czasie przyglądania się innym blogom, nabrałam apetytu na własny! Będę na nim przedstawiać stylizacje stworzone z rzeczy produkcji własnej, lumpeksowych zdobyczy i ubrań kupionych okazyjnie.

Dzisiaj spróbowałam do mojej ulubionej spódnicy kupionej na wyprzedaży dopasować jakąś górę.














spódnica: Monnari (wyprzedaż)
bluzka z różami: Monnari (wyprzedaż)
beżowy żakiet: Mexx (lumpeks)
beżowy pasek: NN (lumpeks)
bluzka w panterkę: produkcja własna
czerwony żakiet: MaxMara (lumpeks)
czerwony pasek: Londes (lumpeks)
beżowa bluzka: Monnari (wyprzedaż)
fioletowy cardigan: H&M (lumpeks)
apaszka: Nicole Miller (prezent od córki)
buty: Bally (lumpeks)


4 komentarze:

  1. Po twojej wizycie u mnie postanowiłam zajrzeć do ciebie.I co? Po prostu jestem w szoku.Świetnie szyjesz to nie ulega wątpliwości.Czekam na następne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMHO masz naprawdę dobry gust :) i świetnie szyjesz ale znowu zdjęcia dziwnie pokadrowane, a to z góry (jak z drabiny), a to z dołu z perspektywy żaby :). Ja to bym chciała zobaczyć cały outfit na 1 zdjęciu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. BTW - strasznie mnie intryguje czy jesteś genialnym samoukiem czy po pro szkole? Hmm???

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująca spódnica... mozna ją polubić,oj można

    OdpowiedzUsuń